Sommarlooov

hej bloggen det var ett tag sen jag skrev sist, har varit hos min kusin på hennes landställe och där har dom ingen datorn,har haft kul badat mycket, provat på vattenskidor, sjungt mycket singstar, umgåts med släkten osv.men igår kom vi hem till dom i Göteborg och jag och min kusin Therese gick och såg twilight 3 eclipse på bio :D . nu sitter jag här vid datorn och väntar på min moster hon skulle göra några ärenden, sen ger vi oss av till landstället igen, ska va där i 2 veckor till för nästa vecka kommer min mamma dit. sen ska jag hem och sommarjobba i 2 veckor, veckan efter börjar jag i gymnasiumet =) , jag ska läsa programet barn och fritid, är lite nervös hur det kommer gå, men det kommer säkert gå bra. saknar er därn hemma, vi syns snart.

Puss & kram<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0