shoppade igår X)

                       
                                   
                     
                      
                             
Ljusblå stuprörsjeans :Gina tricot
                                                                                                                                                               Svart väska :Accent                                                                                                                               Rosa/orange huvtröja :BikBok
Mascara (Maybelline Flasies) :Kicks


Hej alla söta bloggläsare X) .
igår efter skolan följde Claudia med mig och shoppade lite ,ni ser ju vad jag shoppat :) .
och jag tog bild på mina ögon för att ni skulle se ungefär hur mascaran såg ut på XP .
efter vi shoppat ,fixade vi oss och åkte till en kompis och chillade. idag ska jag bara hänga med några kompisar ute ,eller något.
jag uppdaterar min blogg imorgon ha det så bra puss och kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0