Lite efter men men XD

Tjah !
I fredags var det nyår, tyngaste nyår än så länge ;)
jagoch min bruur hade fest hemma skiit niice. vi bjöd massa roligt folk och först när det bara kommit några trodde jag det skulle bli fett kefft men sen det rulla på bra asso :D jag var fett taggad hela kvällen hade skiit kul vid 12 slaget tog frugan och jag fram champange flaskan, alla pressade ut sig på balkongen och börja skrika ``GOTT NYTT ÅÅÅÅR`` sen helt random började alla sjunga vad gör vi, nu kör vi, vad gör vi, nu kör vi . sedan gick vi in och festa klart, även om några kanske förstörde festen lite så pass på dem, min kväll va tung :D.
det e bara och vänta på en sån kväll igen, det här gör jag om :)

Alla underbara folk som var på festen hoppas ni fick en tung kväll :)

Jag tog inga bilder på hur jag såg ut på kvällen det va lite synd därför tog jag en idag som jag lägger upp istället :)

   
inte så fina men dem duger elleh?


Kommentarer
Postat av: claudia (http://claudiahoglund.blogg.se

HEJ FULING DU E FUL HIHI SKOJJA DU E RYSS

2011-01-06 @ 14:06:05
URL: http://claudiahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0